כיום החברות כבר יודעות שעל מנת לשחק בתחרות מול שאר החברות עליהן להשקיע בלקוחות שלהם. כחלק מהמצע השיווקי רבים בוחרים לפנק את הלקוח כמה שרק ניתן אך במקביל הם גם יעדיפו להוציא כמה שפחות. אחת מהשיטות היא להעניק מתנה לאותו לקוח אך מראש לכוון את המתנה עבור כל המשפחה שלו. באופן שכזה לא רק שהלקוח ייצא מרוצה כיוון שהוא קיבל מתנה שתשמח את אוהביו אלא מתנה זו גם תהיה יותר אפקטיבית ועל כן תהווה פרסום יותר טוב כיוון שגם שאר בני המשפחה יחשפו לאותה חברה ומכאן שמבלי שהם היו מודעים לכך גם הם יהפכו להיות סוכני שיווק.
 

צינורות

על מנת לשווק הרבה פעמים מספיק רק לדבר על משהו, להמליץ לחבר, לדבר על עסק מסוים סביב שולחן האוכל וכדומה. באופן שכזה מידע על חברה עובר מפה לפה ועל כן מעגל האנשים שנחשפים אל אותו עסק גדל מיום ליום. על כן כאשר פונים לחפש אחר מוצרי שיווק ללקוחות יש לבדוק האם מתאים שהם יהיו עבור כל המשפחה. אם כן הרי שזו דרך נהדרת להתחיל את הדיבור על אותה חברה ולהגדיל את הפרסום שנעשה מפה לאוזן.מוצרי פרסום
 

אפקטיביות

כיום ניתן למצוא בקלות מבחר של מתנות מוצרי פרסום שיתאימו לכל המשפחה. בין המתנות השונות ניתן למצוא את קטגורית מחנאות ונופש בה נכללים תיקים שונים, מגבות, שש בש, שעוני רולקס, מטקות צידניות וכד'. בקטגורית אביזרי מחשב ואלקטרוניקה  ניתן למצוא סוללת חירום לנייד/טאבלט , USB, רמקול מגנטי יוקרתי, נגן Bluetooth וקטגוריות נוספות כאשר המשותף לכולם הוא שלא מדובר במוצר שבו משתמש אדם אחד אלה מדובר על מוצרי פרסום שכל בני המשפחה מוזמנים לבוא עימם במגע ועל כן מדובר על מתנה קולקטיבית ואפקטיבית.
 

דוגמה

חברות שבוחרת לפנות אל כל המשפחה יכולות להיות חברות שמעריכות באופן כללי את כוחה של התלהבות ושיתוף משפחתי ובמקביל חברות שבאות במגע לא רק עם נציג המשפחה אלא עם כולה. כדוגמה לכך ניתן להסתכל על חברות הסלולרי והתקשורת השונות שמוכרות כמתמחות במתנות מסוג זה.
 
< לעמוד הקודם