אהבתם של אנשיי השיווק הינה לחלק מוצרי פרסום,  כאשר הכוונה היא בעצם למתנות אשר מטרתם לפרסם את העסק, זו בעצם עבודתם של אנשיי השיווק. אותם המתנות מתפזרות בין לקוחות רבים אשר מרוצים מאותו מוצר פרסומי, ובמקביל לזה, אותו מוצר פרסומי "מטייל" לו במרחבים מסוימים כמו במקומות עבודה, במקומות ציבוריים ועוד.. וכך המוצר הפרסומי מהווה פרסום כללי לכל הרואים אותו.
 

איך לבחור מוצר פרסומי?

כפי שאתם יודעים, מוצרי פרסום יש בשפע! עד אין סוף, כל חברה מעוניינת שירכשו ממנה מוצרים וכמה שיותר, והתחרות רק הולכת וגדלה, לכן חשוב מאוד להקפיד בבחירת מוצר פרסומי איכותי שיהיה שונה משאר החברות, שיקבל ייחודיות משלו, זה מלמד אותנו שאין מקום לפשטות בבחירת מוצר, חשוב לדעת להיכנס לראשו של הלקוח ולהתאים את המוצר אליו ולצרכיו בעיקר. יחד עם זאת, חשוב שהמוצר לא יהיה בעלויות גבוהות מדיי מכיוון שלא ניתן לדעת כמה הקהל יעד שלך יימשך למוצר.
 

הפרטים הקטנים

כפי שנאמר "אלוהים נימצא בפרטים הקטנים" זה אכן ככה גם במוצרי הפרסום, לפעמים מספיק מוצר אחד פשוט ויעיל מאשר מוצר גדול אך לא שמיש- חפץ אשר יושב בבית כחפץ ללא ערך או שימוש בו. מכיוון שכאשר נעשה שימוש במוצר בין אם זה באופן שוטף ובין אם לא, נוצרת אינטרקציה או אהדה מסוימת כלפי אותה חברה מייצרת וכך אותו לקוח שהמוצר אצלו, יתעניין לרכושו בשנית מכיוון שהיה כל כך מוצלח! כל זה מראה ומלמד אותנו שמוצר פרסומי צריך להיות ייחודי ושימושי בלי קשר לגודלו.
 

מוצרי פרסום בהישג יד

כפי שידוע, בחיים של היום הכול נהפך לאינטנסיבי, אימפולסיבי שכזה, מה שאומר שאם הנך בעל עסק, חשוב שתיקח אתך לכל מקום אליו אתה הולך, את המוצר הפרסומי שלך, על מנת שאם תפגוש אדם בעל חברה ומעוניין ברכישת דבר מה עבורו, תוכל פשוט לשלוף את המוצר, ככה זה גם ייראה יותר ייצוגי מהצד שלך. לכן כפי שנאמר, הכול נורא אינטנסיבי ואנשים אוהבים שהכול נוצר וקורה מהר, לכן במקום שבאותו רגע אותו אדם הנתקל בך ברחוב ילך לחברה מתחרה אחרת, תהיה מוכן בכל רגע נתון לשלוף את מוצר הקסם שלך שילהיב את הלקוח שממולך.
 

לסיכום מה ניתן ללמוד?

ניתן ללמוד שהמון בעלי עסקים אוהבים את תחום השיווק מכיוון שחלוקת המתנות מאפשרת לעסק פרסום טוב בכך שהמוצרים מתגלים לעיניי רבים ומעלים בהם את התת מודע שהם אולי צריכים מוצר כזה או אחר. לא רק לפרסום יש חשיבות, אלא למיקוד של סוג המוצר אותו אני מעוניין לפרסם, מה שאומר שחשוב לגלות קו חשיבה ותקשורת תואמים עם קהל היעד שלך, על מנת שיגלו צורך באותו מוצר. 
 

המוצר הפרסומי                     

למדנו שגודל המוצר אינו פרמטר עיקרי , מכיוון שישנם מוצרים קטנים אך בעלי שימוש מאוד גבוה, יחד עם זאת ציינו שהעלות שלהם יותר זולה כך שזה יתרון נוסף. המוצר הפרסומי צריך להיות חלק ממך מה שאומר, שילך עמך לכל מקום אליו אתה הולך, על מנת שכאשר תפגוש לקוחות פוטנציאליים או מתעניינים אחרים, תוכל פשוט להציע אותו ללקוח שאתך.
 
< לעמוד הקודם