מוצרי פרסום הם האל"ף בית בשיווק, מטרתם היא לגרום ללקוח, לצרכן להיות נאמן, להכיר אותנו ולא פחות חשוב לבדל אותנו משאר המתחרים בשוק הרווי . לפני שאנו בוחרים את מוצרי הפרסום, חשוב לבחור בחברה מתמחה שתעזור לנו לתכנן בקפידה את המוצרים הנכונים עבור החברה שלנו.
 

תוצאות בפועל

מוצרי פרסום שתוכננו היטב מביאים לתוצאות נפלאות. אומנם ה"קמפיין" אינו מידי כמו באינטרנט, אך אנו יכולים להיות בטוחים שבמידה ובחרנו במוצרי פרסום פרקטיים העבודה של הפרסום נעשית בכל רגע נתון. זו גם הסיבה שעלינו לבחור באנשי מקצוע, הם יודעים טוב מאוד אילו מוצרים כבר "עשו את שלהם" ואילו מוצרים הם החדישים ביותר שיתאימו עבור החברה שלנו.
 

משרד הפרסום האישי שלך

כאשר אנו רוצים ליצור בידול מהמתחרים אנו פונים לחברות פרסום , בפועל לא כל עסק יכול לפנות לחברת פרסום שתנהל לו קמפיין מוצלח, עסקים קטנים יותר, מוצרי הפרסום עבורם הם משרד הפרסום. האמת היא שגם חברות גדולות משתמשות במוצרים אלו, כיוון שהם הוכיחו את יעילותם במקרים מסוימים אף יותר מהקמפיין בערוצי התקשורת. חישבו לרגע על פרסומת שנוכחת באוויר 24/7 ולא נמאסת על קהל היעד.
 

העם אוהב העם יקבל

בני האדם אוהבים מתמנות, אם נודה בזה או לא, זו פשוט עובדה קיימת. עכשיו איך אפשר לשלב את האהבה למתנות עם הטכנולוגיה במחירים נוחים. חברות רבות עובדות ומספקות מוצרי פרסום, הן יכולות להעיד מה המוצר המבוקש ביותר. אך אנו לא חייבם להיות כמו כולם, לעיתים להיות שונה זה להיות המוכר והזכור ביותר. רוב החברות משתמשות בגדג'טים זה מה שקהל היעד אוהב. אז אנו לא נמנע מהם את הגדג'טים אנו פשוט נבחר בחברה המייבאת כאלה שאינם פופולאריים בארץ ועם זאת הם שימושיים ביותר.
 

לוגו ומסר פרסומי

לחלק מוצרי פרסום לקהל היעד וללקוחות קבועים זה בהחלט מצוין, כבר נוכחנו לראות זאת, השאלה היא מה להדפיס על גבי המוצרים, האם סלוגן מספיק לנו או הלוגו של החברה. מה בדיוק צריך להיות מוטבע על מוצרי הפרסום. תשובה זו אינה חד משמעית והסיבה לכך טמונה בעסק שלנו. גם אם אתה בטוח שהעסק שלך הוא הטוב ביותר, הוא מעניק את השירות המצוין ביותר ואת המוצרים הטובים ביותר בשוק ובלי פשרות כמובן, זה לא אומר שקהל היעד מכיר אותך עדיין, או את הסלוגן שלך. כך שאם לקוח פוטנציאלי יקבל ממך מוצר פרסומי עם סלוגן  שחשבתם עליו או שהקופירייטר חשב עליו בקפידה יכול מאוד להיות שהוא לא יצליח לעשות את הקישור המידי. לכן עליכם להקפיד על שפה מסוימת הכוללת לוגו סלוגן צבעים, אל תנסו להתחכם יותר מידי, כרגע זה הכלי הפרסומי שלכם.
 
 
< לעמוד הקודם